שער ברזל מעוצב ויפהפה

שער ברזל מעוצב ויפהפה

הכניסה לביתנו ממלאה תפקיד פונקציונלי בשמירה על ביטחוננו והגדרת גבול השטח שלנו ובו זמנית שער הכניסה לבית משדר משהו לגבי אופיים של בעלי הנכס.

מגן גידור אחזקות מתמחה ומייצרת שנים רבות שערי ברזל לבתים פרטיים, מוסדות ציבוריים, ארגונים ועוד. בצוותים שלנו יש חרשי ברזל מומחים שיודעים לייצר שער ברזל מעוצב במגוון צורות ודגמים. את השערים אפשר להכין ממגוון של חומרים בהתאם לדרישה. ישנם שערי ברזל מפורזלים בצורה אומנותית וכך אפשר ליצור שער מיוחד ובטוח המתאים לקו העיצובי של המבנה.

יצירת השער שלכם

אין גבול לאפשרויות העיצוב של השערים ומומלץ להקדיש זמן ומחשבה לפני ההחלטה והבחירה של השער שלכם. מומלץ לטייל בשכונות של בתים פרטיים ולקבל השראה מהסגנונות השונים הקיימים באזורים שונים של הארץ. יש אופי מסוים לשערים עתיקים כמו בצפת, ירושלים ונווה צדק ואופי אחר לשערים באזורי יוקרה כמו סביון, ארסוף ושכונת דניה בחיפה.

אופציה נוספת היא להתרשם מקטלוגים ומתמונות באינטרנט של חברות או חשבונות אינסטגרם של מעצבים שונים ולראות את החזון ואת היצירה שלהם וכך לקבל השראה עבור שער ברזל מעוצב משלכם.

יצירת שער ברזל מעוצב

בשלב התכנון מעצב הפנים של הבית מתכנן גם את החלק החיצוני של הבית כדי ליצור מראה אחיד ומשלים גם מבחינת מוטיבים עיצוביים וגם מבחינת גוונים.

שער ברזל מעוצב גם מספק רמת אבטחה גבוהה וגם עיצוב מרשים. כולנו ראינו בעבר פסלי ברזל מדהימים ביופיים, זה נכון גם עבור שער ברזל מעוצב, אם אומן ברזל מכין אותו נוצרת יצירת אומנות. אומן ברזל מכופף את הברזל הלוהט לכדי יצירת העיצוב הרצוי ומשיג עבורכם את התוצאה המושלמת כפי שבחרתם. העיטורים יכולים להיות צורות גיאומטריות שונות, פרחים ומוטיבים אחרים מהטבע ועוד.

גידור סביב הבית

מגן גידור אחזקות מנוסה גם בייצור אלמנטים הכרחיים נוספים. שער הכניסה לבית הוא חלק אחד מן הגדר שמקיפה ומגינה על הנכס ועל בני הבית. גם גדר זו היא עם אלמנטים של אבטחה ועיצוביים ואפשר לייצר אותה מברזל.

חלק נוסף בגדר ההיקפית הוא שער החניה אשר לרוב נפתח בצורה אוטומטית למעלה, הצידה על מסילה, כנף אחת או שתי כנפיים וכל זאת כדי לאפשר כניסה בטוחה לחניה ויצירת מנגנון אבטחה נוסף עבור הרכב כדי למנוע מעשי גניבה.

אינטרקום המקושר לשער הכניסה לבית

חלק חשוב נוסף באבטחת הבית היא מערכת האינטרקום אשר מחוברת לשער הכניסה וכוללת מספר אלמנטים. אלמנט ראשון הוא קוד אשר מיועד לשימוש בני הבית ואנשים אחרים שבוטחים בהם. רק מי שיודע את הקוד יוכל להיכנס אל שטח הבית בעצמו ובכך כניסת זרים ואנשים לא רצויים נמנעת.

בנוסף לקוד קיימת מצלמה באינטרקום אשר אפשר לצפות בה מתוך הבית וגם יכולה להיות חלק ממערך שמפעיל את האזעקה במקרה של תנועה חשודה.