שערי חניה חשמליים

שערי חניה חשמליים

שערי חניה חשמליים הם אופציה מצוינת עבור חניונים של בתי מגורים, משרדים וגם של חניונים וקניונים גדולים במרכזי הערים.

שערי חניה חשמליים – שיטת העבודה של שערי חניה חשמליים היא שילוב  דרך פעולה חשמלית ואלקטרונית. מדובר במערכות מתוחכמות מאוד אשר מפעילות כמה וכמה תחומים כדי ששערי החנייה יפעלו כפי שצריך.

 

כדי להיכנס בשער יש לפתוח את המחסום, כדי שהרכב יוכל לעבור בבטחה. לצורך כך הנהג נדרש לקחת כרטיס חניה או לחלופין אם יש לו מנוי הוא נדרש להקליד קוד מסוים, או לפתוח את המחסום באמצעות השלט. רק לאחר שהרכב עובר את המחסום והעינית קולטת את זה, המחסום חוזר חזרה למקומו כדי לחסום את הרכב הבא שמעוניין להיכנס לתוך החניון.

 

בדרך זו נכנסים לחניון נהגים מורשים בלבד. אם מדובר בבניין מגורים נהגים שזה לא מקום החנייה הקבוע שלהם, כיוון שהם לא גרים במקום שמרו עבורם ואם מדובר בבניין משרדים ואין להם מקום חניה מסודר בתוקף העבודה שלהם, הם לא יוכלו להיכנס. בדרך זו שומרים על מקומות החנייה של הנהגים המורשים בלבד ולא נוצר מצב שבו נתפסת החנייה על ידי גורמים שאינם אמורים להיות בחניון הזה ויחנו במקומות חניה של אחרים.

 

התקנה של שער חניה חשמלי

 

שער חניה חשמלי מותקן על ידי אנשי מקצוע מיומנים שמסוגלים לבצע זאת באופן מוקפד ונכון כדי למנוע מצבים שבהם השערים לא יתפקדו כראוי. בשלב ראשון אנשי המקצוע של מגן גידור אחזקות מודדים את השטח ובהתאם לכך הם מעבירים הוראות מדויקות למפעל מהן המידות שיש לייצר. יש חניונים שיש בהם שער חניה חשמלי אחד וחניונים גדולים שיש בהם כמה שערי חניה חשמליים לא תמיד הם באותה מידה ולכן יש להקפיד ולייצר עבור כל נקודה את השער על פי המידות שנמדדו.

 

השער מיוצר בדרך כלל מברזל והוא תואם את הוראות החוק ואת התקן הישראלי המחמיר בנושא הזה כדי למנוע פגיעה באנשים או ברכבים. המערך האלקטרוני סביב שער החנייה כולל התקנה של עינית אשר פועלת כל הזמן ועוקבת אחר מהלך הנסיעה של המכוניות. רק לאחר שהעינית נותנת פקודה למחסום לעלות או לרדת על פי הסיטואציה המחסום מבצע זאת, כל זמן שהעינית רואה שהרכב נמצא בטווח המעבר היא לא תאפשר הורדה של המחסום וזאת כדי לא לפגוע ברכב העובר.

 

הפתרון לכל חניון

 

במציאות העכשווית כשיש קשיים במציאה של מקומות חנייה, שערי חניה חשמליים הם דבר בסיסי והכרחי בכל בניין מגורים בכל בניין משרדים ובחניונים מסודרים ברחבי הארץ. הנהגים התרגלו לשיטת הכניסה והיציאה מהחניונים הללו והם יודעים כיצד להפעיל את השער באמצעות השלט, הטלפון הסלולרי או באמצעות לקיחת כרטיס חניה.

 

אם יש לכם צורך בהתקנה של שערי חניה חשמליים בחניונים שלכם אנחנו נשמח להגיע ולהציע לכם את הפתרונות הטכנולוגיים העכשוויים המתאימים ביותר לחניון שלכם. השאירו בבקשה את פרטיכם ואחד מאנשי הצוות של מגן גידור אחזקות יצור איתכם קשר בהקדם.