השיווק לא תופס תאוצה? כתיבת תוכן שיווקי לאתרים תפתור את הבעיה!

השיווק לא תופס תאוצה? כתיבת תוכן שיווקי לאתרים תפתור את הבעיה!

לאט אבל בטוח כולם יודעים ומבינים כי כדי למקסם את השיווק לעסקים שלהם, צריך לשווק אותם באמצעות תוכן. כתיבה של תוכן שיווקי לאתרים גורמת לתנועתיות לאתר ויוצרת קשרים בין הלקוחות הפוטנציאליים לבין בעל העסק המפרסם. מסיבה זו, ככל שהתוכן יהיה איכותי יותר, כך גם השיווק שלו יהיה יותר תכליתי ומועיל, ובמילא יהיו יותר גולשים רבים באתר שיגלו התעניינות בשירות או במוצר. בדרך של כתיבת תוכן שיווקי, העסקים יצמחו ויפרחו והרווחים יגדלו בהתאם.

 

כתיבת תוכן שיווקי לאתרים – כל מה שיש לדעת כל אודות כתיבת תוכן כדרך שיווקית

כדי לקדם את האתר יש להביא לכך שגוגל יבין שמדובר באתר רלוונטי, קשור ומעשי לגולשים ולצורך כך יש לשלב ביטויים רלוונטיים ומילות מפתח. מילות המפתח יקדמו את האתר ויגרמו לו להיות במקומות ראשונים בתוצאות החיפוש באמצעות מנועי החיפוש.

בשונה מאמצעי פרסום וקידום אחרים, הכתבות שבאתר שלכם עושות את העבודה עשרים וארבע שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, וכך נוצרים כל הזמן יחסי אמון בין הגולשים ובין  בעל העסק. הודות לכתיבת התוכן יידעו הלקוחות במדויק מהו השרות או המוצר שהם מתעניינים בו ומה הם התועלות הרלוונטיות שהם יוכלו להפיק ממנו.

קראו עוד על יחסי ציבור

מה הקשר בין כתיבת תוכן לבין רגש?

מטרת כתיבת תוכן שיווקית היא לגרום ליצירת קשר רגשי בין הגולש לבין בעל השירות או המוצר, פעולה שתגרום לגולש להיכנס לפעולה ולבצע רכישה. אין צורך לשכנע כל פעם מחדש את הלקוח על אודות ייחודו של העסק או המוצר, התוכן הכתוב הוא זה שיעשה את פעולת השיווק עבור בעל העסק ויגרום לגולשים רבים לנוע לפעולה.

 

סמכות באמצעות תוכן

המטרה של שיווק על ידי תוכן הוא לא רק הקשרים עם הלקוחות והקידום במנועי החיפוש, אלא גם כדי להיות בעלי סמכות בכל מה שנוגע למוצר או השרות. דבר זה יכול להיעשות באמצעות מתן מידע עדכני וקבוע עם תוכן מחודש ומעניין ובתבניות שונות כמו: טיפים, סיפורים רלוונטיים ומעניינים, עדויות של לקוחות מרוצים ועוד. חשוב מאוד שהכתיבה תהיה בלשון שמתאימה גם לגברים וגם לנשים כך שכולם ירגישו שהמידע נכתב עבורם.

להקפיד שהתוכן יהיה עם איכות גבוהה גם מבחינת שפה תקינה, פיסוק נכון, תחביר  ובתוספת של  עניין וערך עבור הגולש כדי שימשיך לקרוא ולהתעניין וימצא בו תוכן שהוא פרקטי עבורו.

 

מילות מפתח

כדי להיות מקודם בתוצאות החיפוש יש לעשות שימוש במחקר מילות מפתח שיהיו מתאימות התאמה מלאה למוצר ולתוכן כדי שהגולשים ימצאו בדיוק את מה שחיפשו ומצד שני חשוב שמילות המפתח יהיו משולבות באופן טבעי במאמר, ולכן רצוי שלא להגזים בהן.

קראו עוד על pCloud

טיפים נוספים

כדאי להכין ראשי פרקים ומושגים טרם הכתיבה כדי שהתוכן יהיה ברור וממוקד, דבר שיכול להועיל גם לגבי המיקוד של הגולשים בתוכן הרלוונטי עבורם.

יש לכתוב באופן בהיר, קליט ופשוט ללא מלים גבוהות מדי וגם לא מקצועיות יתר על המידה כמו כן רצוי לשים לב שלא לכתוב משפטים שיש בהם יותר מארבע עשרה מילים.

לא לכתוב יותר מהצורך, יותר טוב למחוק ולא להכביר במילים ומשפטים שאין בהם עניין. על התוכן להיות ממוקד, קצר וקולע.

כדאי לקרוא את הכתבה בקול וכך לזהות יותר בקלות ביטויים שאינם מתאימים, משפטים ארוכים יותר מהצורך או חזרה מוגזמת על מילים.

כותרות מיוחדות ומושכות עובדות טוב, יש להתייחס אליהן ברצינות ולהקדיש להן זמן ומחשבה עד שתמצאו את הכותרת הכי מתאימה. רוב הגולשים מתרשמים רק מהכותרות,  ולכן יש להקפיד על יצירת הרושם הראשוני.

אל תפספסו כתיבת תוכן לאתרים