לימודי קופירייטינג

לימודי קופירייטינג

עולם הפרסום והשיווק חווה שינויים גדולים בתקופת הדיגיטלי, אם בעבר היה מקובל לפרסם בעיתון, כיום השיווק נעשה בעיקר באמצעות האינטרנט. מטבע הדברים, עם שינוי שיטת השיווק, נכנסו לשוק מקצועות רבים שמתאימים לצורת השיווק החדשה כמו: עיצוב אתרים, קידום אתרים, עיצוב אתרים, מומחי שיווק באינטרנט ובעיקר מומחים בכתיבת תכנים. קורסים לכתיבה שיווקית וכתיבת תוכן לאתרים הפכו ללימודים שיש להם ביקוש רב מאחר ומקצועות אלו מבטיחים הכנסה ותגמול נאים.

 

לימודי קופירייטינג – על כל שאלה תשובה!

שאלה: מה עדיף, קופירייטינג שיש לו "יציאות מקוריות" ו"הברקות" אבל מבין פחות בשיווק או קופירייטר שיש לו הבנה מקיפה ויסודית בשיווק.

תשובה: כיוון שקופירייטינג הוא עניין יסודי ובעל משמעות בעולם השיווק, עדיף קופירייטר שיש לו ידע והבנה בשיווק.

 

שאלה: מה מיוחד בכתיבה של הקופירייטינג?

תשובה: עוד לפני הכתיבה, על קופירייטר להיכנס לראשו של הצרכן ולדעת להבחין מה חסר ללקוח ומדוע הוא מחפש מוצר מסוים ולמצוא את הדרך להסביר ולשכנע מדוע בבית עסק מסוים או בחנות זו או אחרת נמצא המוצר שאותו הוא מבקש.

 

שאלה: מה הם הכישורים של קופירייטינג?

תשובה: לקופירייטינג צריך שיהיה לו מגוון של התמחויות, בראש ובראשונה כדי שהכתבות יהיו מיוחדות, קריאות ומעניינות, עליו ללמוד ולחקור אודות נושא הכתיבה והכתבה צריכה להיות מקורית ללא העתקות או שכתובים.

במסגרת "התמחויותיו" על הקופירייטינג להיות יום אחד חשמלאי ולמחרת עליו להיות מומחה בשיפוצים וביום השלישי יהיה מומחה להתקנת מטבחים.

 

קראו עוד על סטוריטלינג (Storytelling)

 

שאלה: מה הם תפקידיו של קופירייטר?

תשובה: לקופירייטר צריך שיהיו שני תפקידים, הוא צריך לדעת מהי שפת הגוגל ומה הם השיטות הגורמות לגוגל לקדם את האתר וגם עליו לכתוב בצורה מרתקת ומעניינת שתגרום לגולש להמשיך לקרוא ולא לעזוב את האתר.

 

שאלה: מה צריכה להיות רמת השליטה בשפה העברית של הקופירייטינג?

תשובה: על הקופירייטינג לדעת היטב את השפה העברית כדי לכתוב בשפה יפה ומושכת ללא טעויות כתיב, תחביר וניסוח. גוגל יודע להבדיל אם הכתיבה היא כתיבה עם שגיאות או שפה רהוטה ברמה נאותה ומקצועית שמכבדת את הגולש ואת בעלי האתר.

 

שאלה: במי צריך להיעזר קופירייטינג מקצועי?

תשובה: קופירייטינג מומחה ומקצועי בעל ידע מקיף בכתיבת תכנים לאתרים צריך לעבוד יחד עם מעצב אתרים. קופירייטר ומעצב שעובדים בשיתוף פעולה יוכלו להגיש לגולשים תוכן שווקי על דף שהוא משכנע ובעל הנעה לפעולה.

 

שאלה:  מה לומדים בקורס קופירייטינג – קורס כתיבה שיווקית?

תשובה: בקורס כתיבה שיווקית לומדים בין השאר:

את סודות הכתיבה השיווקית, לומדים כיצד לבנות תוכן שיווקי כשהסוד העיקרי הוא אמנות הקיצור, החידוד והזיקוק של המסרים כך שיקלעו ישר למטרה.

בנושא כתיבת תוכן לאתרים לומדים להכיר מקרוב את האתר הרלוונטי על כל דפיו ומאפייניו המיוחדים והייחודיים ואת כל המלים שגורמות להנעה לפעולה.

בקורס לומדים להכיר את כל הפלטפורמות השיווקיות ברשת האינטרנט,  לומדים איך לכתוב מאמרים שיווקיים, לכתוב מאמרים לצורך יחסי ציבור, שיווק ברשתות חברתיות, כתיבת דפי נחיתה, כתיבת כותרות משכנעות ומעניינות המניעות לפעולה, כתבות לקידום אתרים, שליחת רשימות דיוור במטרה לגרום לחברי רשימות התפוצה לפתוח את הדואר האלקטרוני ולקרוא אותו עד תומו.

בנוסף, בקורס כתיבה שיווקית לומדים לפתח את החשיבה איך לכתוב מאמר או פוסט בדרכים מקוריות ויצירתיות, איך לכתוב סיסמאות פרסום קליטות, ואיך לתאר מוצר בדרך שתגרום למתעניין להשתכנע לרוכשו.

 

שאלה: מה הן אפשרויות התעסוקה?

תשובה: מסיימי לימודי קופירייטינג יכולים למצוא תעסוקה במשרדי פרסום או כשכירים או כחצי עצמאים.

יש גם אפשרות לפתוח עסק עצמאי או לעסוק מהבית בכתיבת תוכן לאתרים כעבודה נוספת.

חשוב ביותר, לכדי למצוא עבודה במשרדי פרסום או כדי לעבוד כעצמאים חשוב לבנות תיק עבודות המעידות על המקצועיות ויכולת חשיבה יצירתית, יכולת כתיבה וסגנון.

 

שאלה: למי מתאים ללמוד לימודי קופירייטינג?

תשובה: לכל מי שאוהב את המלים הכתובות מתאים ללמוד לימודי קופירייטינג ואפילו מי שלא התרגל לכתוב יוכל ללמוד בקורס כתיבה שיווקית של "מכללת טקסטלי" את האמצעים והאפשרויות השונות ובנוסף גם יקבל תבניות לדפי מכירה וכותרות שיקלו על כתיבת התכנים השיווקיים המשכנעים.

 

קראו עוד על שירותי קופירייטינג